Meet Aussie! - Reisverslag uit Launching Place, Australië van Yvon Tulmans - WaarBenJij.nu Meet Aussie! - Reisverslag uit Launching Place, Australië van Yvon Tulmans - WaarBenJij.nu

Meet Aussie!

Blijf op de hoogte en volg Yvon

06 Januari 2014 | Australië, Launching Place

Hallo allemaal,

Na een geweldige surpriseparty en een goed afscheid op Schiphol zijn Lejo en ik dan eindelijk het vliegtuig ingestapt richting Australia! We hadden een korte tussenstop in Singapore, bij de controle moest IK natuurlijk weer mijn schoenen uitdoen, en dit keer ging ik niet in de bak staan, maar zette ik ze zoals het hoort in de bak.

Eenmaal veilig geland in Melbourne, stond ons een warm welkom te wachten door Kim, Mark en kids Jasmin en Jade. Ze kwamen ons ophalen met de 'Kempervan'!! De auto waarmee Lejo en Sjors een paar jaar geleden door Australië zijn gecrosst!

Na een uurtje rijden ongeveer kwamen we aan in Launching Place, daar wonen Kim en Mark. Een leuk huis met een ontzettend groot stuk land en een heleboel paarden, 5 honden, 2 varkens en een paar kippen. Een geweldige beestenboel dus! Lejo en ik hebben ons eigen stekkie naast het huis van Kim en Mark.

Iets waar ik erg tegenop zag, zijn spinnen! En dat heb ik dag 1 al meteen mogen ervaren; ik liep onze kamer binnen, en daar zat ie, de Huntsman! Ik dacht in eerste instantie, die spin kan niet écht zijn, hij is zo groot! Van de schrik heb ik er geen foto van kunnen maken, dus google maar eens.

Verder zijn Lejo en ik onder andere naar Warburton geweest, een gezellig dorpje waar een rivier doorheen stroomt, lekker met de voeten in het water. Uiteten met z'n allen, en Adam + Ross, een paar vrienden van Kim, Mark en Lejo. We zijn naar Melbourne geweest, leuke stad! En hebben pas de halve property van Kim en Mark verkent, dus kun je nagaan hoeveel plek ze hebben..

Cheers mates!

  • 06 Januari 2014 - 14:02

    Wilma :

    Hoi Yvon en Lejo,

    Wat een mooi verhaal, en fijn dat jullie het zo naar de zin hebben, natuurlijk minder van die grote spinnen.
    geniet ervan en tot ziens. Wilma en Bor

  • 06 Januari 2014 - 16:30

    Joke Timmermans:

    Hoi Yvon (en Leo) wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Allereerst de beste wensen voor 2014 dat jullie maar heel gelukkig zijn en blijven met elkaar. zo te lezen hebben jullie het waanzinnig naar je zin en de tour is nog maar net begonnen. Leuk om je verslag te lezen ik ga het volgen. Met mij en Ad gaat het ook waanzinnig goed. We hebben het samen heel erg fijn. Gisteravond ben ik thuisgekomen van 1,5 week bij Ad te zijn geweest. Ook heb ik weer een wedstrijd gelopen. Dit maal in Hilvarenbeek. 10km in 59min en 30 sec. Binnen het uur dus. Ik ben er tevreden mee. Inmiddels was dit mijn tweede loopwedstrijd. Super gevoel geeft het me.
    nou tot je volgende verslag dan maar. Geniet samen en ik verheug me om leuke foto's te zien van jullie reis.
    liefs, Joke

  • 06 Januari 2014 - 18:39

    Maria:

    ha Yvon en Lejo

    wat fijn dat jullie het zo goed naar de zin hebben, en zoveel beesten, net iets voor jullie.
    alleen spinnen dat zijn net een paar beestjes te veel. geniet ervan samen,
    groetjes van Lowie en Maria


  • 06 Januari 2014 - 20:00

    Wiel Ulen En Co.:

    Hallo Yvon en Lejo,

    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, veel plezier samen en geniet ervan.

    Groetjes Wiel Nelly en de kids.

  • 06 Januari 2014 - 20:22

    Marjo:

    Jaaa, wat een verhalen allemaal in zo'n korte tijd! Het is niet te geloven dat jullie daar nu leven en genieten van alles wat beweegt of stil zit (hé spiderman?). Geef the family big hugs van ons hier en blijf voorall genieten van al dat moois. Xxxxxxxxx

  • 06 Januari 2014 - 21:59

    Janine:

    Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben lieverds!!
    We hadden ook niets anders verwacht!

    Hahaha spinnen... hmm echt iets voor jou he Yvon! ;)

    Echt zoooo bizar dat jullie aan de andere kant van de wereld zitten..
    Ben heel benieuwd naar jouw volgend verhaal!

    Veeel liefs, dikke knuff vn Basje & Janine

  • 06 Januari 2014 - 22:08

    Sjors Kemper:

    G'day mates!!

    Geweldig dat jullie twee nu eindelijk samen op avontuur zijn! Ik kan me precies voorstellen hoe jullie het daar nu hebben en ook wat voor geweldige tijd jullie allebei nog tegemoet gaan. Jaloers word ik ervan! Maar ik gun het jullie vooral van harte, geniet zoveel en zolang jullie kunnen van al het moois dat Australië te bieden heeft!!

  • 06 Januari 2014 - 22:27

    Lian:

    Gday mates,
    Klinkt awesome daar. Yvon krokodillen en haaien zijn in het echt nog veel huger.
    Enjoy. Xxxx

  • 06 Januari 2014 - 22:35

    Annette:

    hallo allebei!!!

    wat leuk om jullie reisverslag te lezen, ik ga t zeker volgen, LEUK!!!

    Geniet er van, laat de spinnen maar kruipen...
    Tot het volgende verhaal, veel liefs, van de Fam. Bongers!!!!!

  • 07 Januari 2014 - 02:13

    Fleur:

    Ha Yvon en Lejo!

    Erg fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en zo'n warm welkom hebben gehad. Het klink in ieder geval geweldig en jullie zullen nog heel wat avonturen gaan beleven!

    Hopelijk tot snel!

    X Fleur

  • 07 Januari 2014 - 09:58

    Linda:

    WOOOWWWWW WTF wat een spinnen! Ik ben daar niet bang voor normaal gesproken maar voor die zou ik ook wegrennen hahaha.

    Klinkt verder leuk allemaal man! Veel plezier!!

    xxx

  • 07 Januari 2014 - 18:21

    Henk En Co:

    Ha yvon en lejo ziet er goed uit daar heb zin om ook te komen
    kun je ook mennen met die paarden tot ziens

  • 08 Januari 2014 - 08:14

    Tom Derikx:

    Hee Lejo en Yvon,

    Zo te lezen een goed begin gemaakt !! Mooizo.
    Veel plezier daar de komende tijd, en Lejo, natuurlijk ga ik je weer volgen op deze reis !
    Grz Tom

  • 17 Januari 2014 - 19:09

    Jacqueline:

    Ha Yvon,

    Genieten jullie maar lekker van de grote reis. We hebben vandaag je kaart gekregen en laten deze natuurlijk aan iedereen zien. Ook aan de bewoners. Iedereen leeft mee.

    Groetjes, Jacqueline

  • 19 Januari 2014 - 10:32

    Tonny:

    Hallo Yvon en Lejo,

    Wat leuk om dit reisverslag te lezen en zo jullie belevenissen te volgen.
    Ga samen volop genieten van deze bijzondere reis.

    Groetjes Tonny


  • 24 Januari 2014 - 22:07

    Annie Jonker:

    Hallo Yvon en Lejo,

    Wat een leuk reisverslag en foto's. Leuk om zo jullie belevenissen te kunnen volgen. Ik hoorde van tante Wilma dat ze voor jou Yvon een leuke surpriseparty hadden georganiseerd. We kijken uit naar jullie volgend verhaal en foto's.

    Groetjes Peter en Annie Jonker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Launching Place

Rondreis Australië!

3 maanden backpacken in Australië.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2014

New adventure

15 Februari 2014

From Melbourne to Sydney

28 Januari 2014

Time flies!

06 Januari 2014

Meet Aussie!
Yvon

Actief sinds 13 Dec. 2013
Verslag gelezen: 942
Totaal aantal bezoekers 9032

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 30 November -0001

Rondreis Australië!

Landen bezocht: